Taloushallinnon assistentti
Haemme taloushallinnon assistenttia, määräaikaiseen työsuhteeseen, avustamaan monipuolisissa taloushallinnon tehtävissä osana toiminnanohjaus- ja taloushallinnon tietojärjestelmien muutosprojektia.
Päivittäisiin työtehtäviisi kuuluu mm. ostolaskujen käsittelyä,
myyntilaskutukseen liittyvää selvitys- ja asiakaspalvelutyötä, pääkirjanpidon avustavia tehtäviä, tietojärjestelmän tallennustehtäviä sekä työntekijöiden opastusta tietojärjestelmien käyttöönotossa
Odotamme, että sinulla on osaamista taloushallinnon työtehtävistä, kuten myyntireskontran hoitamisesta ja ostolaskujen kirjanpidollisesta käsittelystä ml arvonlisäverotus sekä sähköisestä taloushallinnosta. Hallitset hyvin Ms Office:n työkalut, erityisesti excelin käytön. Sinulla on tehtävään riittävä taloushallinnon koulutus (esim. merkonomi tai tradenomi).
Eduksesi katsotaan innostuneisuus monipuolisista talouden tehtävistä, talousprosessien hahmottaminen, kokemus moderneista toiminnanohjausjärjestelmistä sekä ymmärrys urakointiliiketoiminnasta. Tehtävän menestyksellinen hoitaminen edellyttää tarkkuutta ja huolellisuutta sekä rutiinitehtävien sietämistä.
Tehtävämme on sinua varten, mikäli haluat syventää osaamistasi sähköisen taloushallinnon prosesseissa ja ymmärtää toiminnanohjausjärjestelmien roolit kokonaisuudessaan liiketoiminnassa. Yrityksemme tukee työntekijöitään lounas-, liikunta- ja kulttuurieduilla sekä tarjoaa vapaa-ajan vakuutusturvan.
Hakemukset osoitteella rekrytointi@ellappi.fi 27.11.2020 mennessä. Tehtävä on määräaikainen alkaen sopimuksen mukaan, kuitenkin viimeistään 1.1.2021, kesto 30.09.2021 saakka.
Lisätietoja tehtävästä: Controller Hanna Syrjä p. 040 675 2242